Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06)

Turbosprężarka TOPRAN Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) TOPRAN
Turbosprężarka FA1 Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) FA1
Turbosprężarka AJUSA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) JP GROUP
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) VIKA
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
261.190
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
261.190
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  06D 145 701 E
Dla numeru OE:  06D 145 701 G
Dla numeru OE:  06D 145 701 H
Dla numeru OE:  06D 145 701 J
Dla numeru OE:  5303970-0106
Dla numeru OE:  5303980-0106
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze