Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GARRETT do Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) NISSENS
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) VICTOR REINZ
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) ELRING
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) FA1
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) AJUSA
Turbosprężarka DRI Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) GARRETT
Turbosprężarka GLASER Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) GLASER
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 3 (F30, F80) 320 d sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.03) TMI
Producent:GARRETT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
814501-5008S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
814501-5008S
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Tryb pracy:  Elektryczny
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 8624,00 zł
5749,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
814501-5006S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
814501-5006S
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Elem. ustawczy sUTA (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze