Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MAGNETI MARELLI do Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka PIERBURG Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka FA1 Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAST Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) FAST
Turbosprężarka MAXGEAR Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka NISSENS Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka TOPRAN Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) VICTOR REINZ
Turbosprężarka AJUSA Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTOMEGA Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) AUTOMEGA
Turbosprężarka BORG & BECK Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka BUGIAD Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BUGIAD
Turbosprężarka DELPHI Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HART Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) HART
Turbosprężarka HITACHI Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) HITACHI
Turbosprężarka HOFFER Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NPS Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) NPS
Turbosprężarka OEM Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) OEM
Turbosprężarka SASIC Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SWAG
Turbosprężarka TMI Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VAICO Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) VAICO
Turbosprężarka VEMO Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 110 sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) VEMO
Producent:MAGNETI MARELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
807101001500
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
807101001500
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Do 100 dni na zwrot
1260,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
807101007000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
807101007000
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Do 100 dni na zwrot
1580,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze