Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GARRETT do Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka METALCAUCHO Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka NISSENS Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SASIC Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:GARRETT

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
756047-9006S
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
756047-9006S
Jednostka:
szt
Norma emisji spalin:  Euro 4
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Norma emisji spalin:  Euro 3
Do 100 dni na zwrot
3098,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
756047-5006S
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
756047-5006S
Jednostka:
szt
Norma emisji spalin:  Euro 4
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
3259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
756047-5004S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
756047-5004S
Norma emisji spalin:  Euro 4
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
756047-5005S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
756047-5005S
Norma emisji spalin:  Euro 4
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze