Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MEAT & DORIA do Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07)

Turbosprężarka ELRING Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) ELRING
Turbosprężarka FA1 Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) FA1
Turbosprężarka AJUSA Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) AJUSA
Turbosprężarka DRI Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) SIDAT
Turbosprężarka TMI Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Citroën DS5 1.6 HDi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2013.11 - 2015.07) VICTOR REINZ
Producent:MEAT & DORIA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
601442
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
601442
Jednostka:
szt
Wersja:  601442
Do 100 dni na zwrot
917,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze