Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE do Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03)

Turbosprężarka ELRING Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka FA1 Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) FA1
Turbosprężarka AJUSA Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) AJUSA
Turbosprężarka AUTOMEGA Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) AUTOMEGA
Turbosprężarka DRI Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) ERA
Turbosprężarka GARRETT Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) NISSENS
Turbosprężarka SASIC Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 125 Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) VEMO
Producent:DR.MOTOR AUTOMOTIVE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM0126
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM0126
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Grubość [mm]:  3
Materiał:  Miedz
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  18
Ilość:  2
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM0363S
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM0363S
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  3
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  18
Ilość:  4
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze