Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka AJUSA Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FA1 Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAE Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FAE
Turbosprężarka FAST Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FAST
Turbosprężarka GARRETT Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PAYEN Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) PAYEN
Turbosprężarka PIERBURG Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SASIC Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
584.560
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
584.560
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 8x25
Długość całkowita [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 29,00 zł
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
714.810
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
714.810
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  0375.E8
Dla numeru OE:  0375.F6
Dla numeru OE:  45 00 939
Dla numeru OE:  4500939
Dla numeru OE:  454061-0008
Dla numeru OE:  454061-0010
Dla numeru OE:  454061-0014
Dla numeru OE:  454061-5010S
Dla numeru OE:  49135-05000
Dla numeru OE:  49135-05010
Dla numeru OE:  49135-05050
Dla numeru OE:  49377-07050
Dla numeru OE:  49377-07051
Dla numeru OE:  49377-07052
Dla numeru OE:  500314776
Dla numeru OE:  500321799
Dla numeru OE:  500321800
Dla numeru OE:  500344800
Dla numeru OE:  500344801
Dla numeru OE:  500364493
Dla numeru OE:  500385898
Dla numeru OE:  5303970-0054
Dla numeru OE:  5303970-0081
Dla numeru OE:  5303980-0054
Dla numeru OE:  5303980-0081
Dla numeru OE:  5303988-0054
Dla numeru OE:  5303988-0081
Dla numeru OE:  5303990-0054
Dla numeru OE:  5303990-0081
Dla numeru OE:  5314970-6444
Dla numeru OE:  5314970-6445
Dla numeru OE:  5314980-6444
Dla numeru OE:  5314980-6445
Dla numeru OE:  5314988-6444
Dla numeru OE:  5314988-6445
Dla numeru OE:  5314990-6444
Dla numeru OE:  5314990-6445
Dla numeru OE:  71723501
Dla numeru OE:  71723503
Dla numeru OE:  71723558
Dla numeru OE:  71723560
Dla numeru OE:  77 01 044 612
Dla numeru OE:  77 11 135 840
Dla numeru OE:  99450703
Dla numeru OE:  99450704
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze