Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka AJUSA Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FA1 Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAE Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FAE
Turbosprężarka FAST Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FAST
Turbosprężarka GARRETT Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PAYEN Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) PAYEN
Turbosprężarka PIERBURG Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SASIC Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Fiat DUCATO Skrzynia (244_) 2.8 JTD Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-0952
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-0952
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Mitsubishi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  3,9
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-1803
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-1803
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  6,5
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze