Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka METZGER do Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11)

Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) NISSENS
Turbosprężarka VEMO Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) VEMO
Turbosprężarka AJUSA Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) AUTLOG
Turbosprężarka DRI Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) ERA
Turbosprężarka FA1 Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) FA1
Turbosprężarka FAE Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) FAE
Turbosprężarka FAST Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) FAST
Turbosprężarka GARRETT Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) LUCAS
Turbosprężarka MAHLE Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) MAHLE
Turbosprężarka MAXGEAR Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) MAXGEAR
Turbosprężarka METALCAUCHO Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) VICTOR REINZ
Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0892675
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892675
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Wersja:  AM
Do 100 dni na zwrot
222,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0892293
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892293
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Wersja:  OE
Do 100 dni na zwrot
376,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze