Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka BORGWARNER (3K) do Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01)

Turbosprężarka ELRING Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) ELRING
Turbosprężarka GARRETT Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) GARRETT
Turbosprężarka NISSENS Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) NISSENS
Turbosprężarka TOPRAN Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) TOPRAN
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka LUCAS Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) LUCAS
Turbosprężarka NPS Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) NPS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2004.07 - 2008.01) VICTOR REINZ
Producent:BORGWARNER (3K)

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORGWARNER (3K)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
5743 990 0015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (3K)
Kod:
5743 990 0015
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze