Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka PIERBURG Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) AUTLOG
Turbosprężarka DRI Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HART Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NPS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) VEMO
Producent:AJUSA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11785
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11785
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 245,00 zł
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
01334200
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
01334200
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Grubość [mm]:  0,9
Szerokość [mm]:  76
Długość [mm]:  81
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10521
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10521
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 864,00 zł
480,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze