Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01)

Turbosprężarka FA1 Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) GARRETT
Turbosprężarka AJUSA Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) NISSENS
Turbosprężarka NTY Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) NTY
Turbosprężarka SASIC Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Ford MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi liftback 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) VICTOR REINZ
Producent:FA1

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
413-503
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
413-503
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie:  Wejżcie na turbinę
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
-71%
2,89 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze