Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SASIC do Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) GARRETT
Turbosprężarka AJUSA Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) NTY
Turbosprężarka SASIC Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) TMI
Turbosprężarka WALKER Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) WALKER
Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1820038
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1820038
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Garrett 7421100004
Ograniczenia producenta: Garrett 7421100007
Ograniczenia producenta: GTB1746VK
Dla numeru OE: 1379397
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1820077
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1820077
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Garrett 7636470014
Ograniczenia producenta: Garrett 7636470019
Ograniczenia producenta: GTB1746VK
Dla numeru OE: 2004532
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze