Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS do Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05)

Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) FA1
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) ELRING
Turbosprężarka ESEN SKV Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) ESEN SKV
Turbosprężarka GK Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) GK
Turbosprężarka HEPU Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) SIDAT
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 350 e (205.247) Kombi 279KM, 205kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.02 - 2018.05) VICTOR REINZ
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277267
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277352
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277352
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  BMW
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  200
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze