Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ERA do Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12)

Turbosprężarka FA1 Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) FA1
Turbosprężarka AJUSA Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) AJUSA
Turbosprężarka DRI Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) ERA
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) TMI
Turbosprężarka VEMO Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 SUV 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.12 - 2015.12) VEMO
Producent:ERA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
555222
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555222
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
283,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze