Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SASIC do Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) AJUSA
Turbosprężarka FA1 Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) FA1
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) DELPHI
Turbosprężarka DRI Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) ELSTOCK
Turbosprężarka FAE Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) FAE
Turbosprężarka FAST Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) FAST
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) JPN
Turbosprężarka LRT Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) PIERBURG
Turbosprężarka SASIC Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2002.03 - 2008.04) VICTOR REINZ
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1820124
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1820124
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  IHI RHF4VVP1
Dla numeru OE:  0375C8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze