Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FA1 Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAE Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FAE
Turbosprężarka FAST Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FAST
Turbosprężarka GARRETT Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka IPD Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) IPD
Turbosprężarka LUCAS Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) VEMO
Producent:FA1

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
412-514
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
412-514
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie:  Wejżcie na turbinę
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
412-513
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
412-513
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT128-503
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT128-503
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT120040
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT120040
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT120040E
Norma emisji spalin:  Euro 4
Do 100 dni na zwrot
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT120040E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT120040E
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT120040
Norma emisji spalin:  Euro 4
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze