Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) AKS DASIS
Turbosprężarka DRI Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) FA1
Turbosprężarka GARRETT Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) VICTOR REINZ
Turbosprężarka WALKER Saab 9-5 (YS3E) 2.0 t sedan 150KM, 110kW, benzyna (1997.09 - 2009.12) WALKER
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-00380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-00380
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez materiałów dodatkowych
Jakosć: ORIGINAL TURBO NEU
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-00380EOL
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-00380EOL
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez materiałów dodatkowych
Jakosć: ORIGINAL TURBO REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązane

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze