Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NRF do Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka NRF Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) NRF
Turbosprężarka AKS DASIS Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka LUCAS Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka NISSENS Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka TMI Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) TRISCAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) VIKA
Producent:NRF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390017
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390017
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  1K0965561J
Ilość biegunów:  2
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z klamrą
Do 100 dni na zwrot
246,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze