Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka NRF Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) NRF
Turbosprężarka VAICO Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) VAICO
Turbosprężarka VIKA Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) VIKA
Turbosprężarka AJUSA Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) BORGWARNER
Turbosprężarka BORSEHUNG Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) BORSEHUNG
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) DRI
Turbosprężarka ELRING Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) FA1
Turbosprężarka HOFFER Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) TRISCAN
Turbosprężarka TURBORAIL Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.8 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2007.06 - 2013.04) VICTOR REINZ
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
261.160
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
261.160
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  06J 145 701 B
Dla numeru OE:  06J 145 701 G
Dla numeru OE:  06J 145 701 H
Dla numeru OE:  06J 145 701 J
Dla numeru OE:  06J 145 701 L
Dla numeru OE:  06J 145 701 P
Dla numeru OE:  06J 145 701 R
Dla numeru OE:  06J 145 701 T
Dla numeru OE:  06J 145 702 C
Dla numeru OE:  06J 145 702 F
Dla numeru OE:  06J 145 702 K
Dla numeru OE:  06J 145 713 A
Dla numeru OE:  06J 145 713 D
Dla numeru OE:  06J 145 713 F
Dla numeru OE:  06J 145 713 K
Dla numeru OE:  06J 145 713 T
Dla numeru OE:  06J 145 722 B
Dla numeru OE:  5303970-0112
Dla numeru OE:  5303970-0123
Dla numeru OE:  5303970-0134
Dla numeru OE:  5303970-0136
Dla numeru OE:  5303970-0160
Dla numeru OE:  5303980-0112
Dla numeru OE:  5303980-0123
Dla numeru OE:  5303980-0134
Dla numeru OE:  5303980-0136
Dla numeru OE:  5303980-0160
Dla numeru OE:  5303988-0112
Dla numeru OE:  5303988-0123
Dla numeru OE:  5303988-0134
Dla numeru OE:  5303988-0136
Dla numeru OE:  5303988-0160
Dla numeru OE:  5303990-0112
Dla numeru OE:  5303990-0123
Dla numeru OE:  5303990-0134
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 253,00 zł
129,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze