Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka BORGWARNER do Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11)

Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) NRF
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SASIC Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) TRISCAN
Turbosprężarka VAICO Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) VICTOR REINZ
Producent:BORGWARNER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORGWARNER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
5439 988 0139
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER
Kod:
5439 988 0139
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze