Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka HEPU Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
691.780
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
691.780
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie:  Głowica cylindra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
793.230
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
793.230
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  06K 145 701 E
Dla numeru OE:  06K 145 701 L
Dla numeru OE:  06K 145 701 M
Dla numeru OE:  06K 145 701 N
Dla numeru OE:  06K 145 701 S
Dla numeru OE:  06K 145 701 T
Dla numeru OE:  06K 145 702 G
Dla numeru OE:  06K 145 713 J
Dla numeru OE:  06K 145 715 B
Dla numeru OE:  06K 145 715 C
Dla numeru OE:  06K 145 715 D
Dla numeru OE:  06K 145 715 F
Dla numeru OE:  06K 145 722 A
Dla numeru OE:  06L 145 701 E
Dla numeru OE:  06L 145 701 F
Dla numeru OE:  06L 145 701 G
Dla numeru OE:  06L 145 701 H
Dla numeru OE:  06L 145 701 J
Dla numeru OE:  06L 145 701 K
Dla numeru OE:  814000-0015
Dla numeru OE:  814000-5015S
Dla numeru OE:  819035-0011
Dla numeru OE:  819035-0013
Dla numeru OE:  819035-0017
Dla numeru OE:  819035-5011S
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 132,00 zł
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik ELRING Silnik Vw Silnik ELRING Vw Silnik Vw GOLF Silnik ELRING Vw GOLF Silnik Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Silnik ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Silnik Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Silnik ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem ELRING Zasilanie Powietrzem Vw Zasilanie Powietrzem ELRING Vw Zasilanie Powietrzem Vw GOLF Zasilanie Powietrzem ELRING Vw GOLF Zasilanie Powietrzem Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Zasilanie Powietrzem ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Zasilanie Powietrzem Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Zasilanie Powietrzem ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Doładowanie Doładowanie ELRING Doładowanie Vw Doładowanie ELRING Vw Doładowanie Vw GOLF Doładowanie ELRING Vw GOLF Doładowanie Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Doładowanie ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Doładowanie Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Doładowanie ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Turbosprężarka Turbosprężarka ELRING Turbosprężarka Vw Turbosprężarka ELRING Vw Turbosprężarka Vw GOLF Turbosprężarka ELRING Vw GOLF Turbosprężarka Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Turbosprężarka Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Części ELRING Części Vw Części Vw GOLF Części Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Części Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze