Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MOTAIR TURBO do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka HEPU Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:MOTAIR TURBO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
660550
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
660550
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Specyfikacja:  RHF5
Do 100 dni na zwrot
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
337450
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
337450
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Specyfikacja:  RHF5
Numer artykułu zalecanego dodatku:  440848
Numer artykułu zalecanego dodatku:  550550
Numer artykułu zalecanego dodatku:  560550
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik MOTAIR TURBO Silnik Vw Silnik MOTAIR TURBO Vw Silnik Vw GOLF Silnik MOTAIR TURBO Vw GOLF Silnik Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Silnik MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Silnik Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Silnik MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem MOTAIR TURBO Zasilanie Powietrzem Vw Zasilanie Powietrzem MOTAIR TURBO Vw Zasilanie Powietrzem Vw GOLF Zasilanie Powietrzem MOTAIR TURBO Vw GOLF Zasilanie Powietrzem Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Zasilanie Powietrzem MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Zasilanie Powietrzem Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Zasilanie Powietrzem MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Doładowanie Doładowanie MOTAIR TURBO Doładowanie Vw Doładowanie MOTAIR TURBO Vw Doładowanie Vw GOLF Doładowanie MOTAIR TURBO Vw GOLF Doładowanie Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Doładowanie MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Doładowanie Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Doładowanie MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Turbosprężarka Turbosprężarka MOTAIR TURBO Turbosprężarka Vw Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw Turbosprężarka Vw GOLF Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF Turbosprężarka Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Turbosprężarka Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Części MOTAIR TURBO Części Vw Części Vw GOLF Części Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Części Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze