Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HEPU do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DOLZ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) DOLZ
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) NRF
Turbosprężarka OEM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:HEPU

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
AP8261
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8261
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  5G0 965 567
Dla numeru OE:  5G0 965 567 A
Dla numeru OE:  2Q0 965 567
Dla numeru OE:  5Q0 965 567
Wydatek [l/h]:  500
Do 100 dni na zwrot
293,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

HEPU
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AP8282
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8282
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  2Q0 965 567 A
Wydatek [l/h]:  500
Do 100 dni na zwrot
363,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze