Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka JPN do Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka PIERBURG Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) PIERBURG
Turbosprężarka ERA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) ERA
Turbosprężarka AUTLOG Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) AUTLOG
Turbosprężarka AJUSA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) AJUSA
Turbosprężarka DRI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) FA1
Turbosprężarka FAE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) FAE
Turbosprężarka GARRETT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) GARRETT
Turbosprężarka HART Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) HITACHI
Turbosprężarka HOFFER Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) HOFFER
Turbosprężarka IPD Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) IPD
Turbosprężarka JPN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) JPN
Turbosprężarka LUCAS Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) NRF
Turbosprężarka NTY Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TRISCAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) VICTOR REINZ
Producent:JPN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
75E9386-JPN
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
75E9386-JPN
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 259,00 zł
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze