Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ELRING do Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy ELRING Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) ELRING
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BGA Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) FAST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) JPN
Układ Kierowniczy KAMOKA Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MEYLE Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) NK
Układ Kierowniczy NTY Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) OCAP
Układ Kierowniczy SASIC Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Alfa Romeo 145 (930_) 1.6 16V T.S. (930.A2C) liftback 112KM, 82kW, benzyna (1997.09 - 2000.12) VEMA
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
505.838
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
505.838
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  42
Wysokość [mm]:  7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  ASW
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
-40%
7,79 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze