Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DR!VE+ do Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy BIRTH Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) BIRTH
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy OPTIMAL Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) HART
Układ Kierowniczy HEPU Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) OEM
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) RTS
Układ Kierowniczy RUVILLE Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) RUVILLE
Układ Kierowniczy SASIC Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Alfa Romeo 146 (930_) 1.6 i.e. (930.B2) liftback 103KM, 76kW, benzyna (1994.12 - 1996.12) VEMA
Producent:DR!VE+

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.057
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.057
Jednostka:
szt
Olej:  Olej półsyntetyczny
Klasa lepkości SAE:  80W-90
Pojemność [litr]:  60
Specyfikacja:  MIL-L-2105D
Specyfikacja:  Mack GO-G
Specyfikacja:  ZF TE-ML 05A,12A
Specyfikacja:  MAN 342 N / MAN 342
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 504,00 zł
265,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.084
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.084
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Zawierający olej mineralny
Specyfikacja:  GM Dexron II D
Specyfikacja:  Ford MERCON
Specyfikacja:  ZF TE-ML 09/11/14
Specyfikacja:  Mercedes Benz 236.1/
Specyfikacja:  Denison HF-0
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339D / MAN 339 V
Dopuszczenie przez producenta:  Voith G 607/ H55.633
Dopuszczenie przez producenta:  Caterpillar TO-2; Al
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 505,00 zł
266,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.078
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.078
Jednostka:
szt
Olej:  Olej półsyntetyczny
Specyfikacja:  GM DEXRON II + IIIG
Specyfikacja:  Ford MERCON
Specyfikacja:  Allison C-4; Caterpi
Specyfikacja:  Daimler Chrysler 236
Specyfikacja:  Voith G 607/ H55.633
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE ML 03D/04D/09B
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339F / MAN 339 V
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 616,00 zł
333,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.161
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.161
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Zawierający olej mineralny
Klasa lepkości SAE:  80W-90
Specyfikacja:  API GL 3/4/5 and MT-
Specyfikacja:  MIL-L 2105 B/C/D/E;
Specyfikacja:  ZF TE-ML 01,02B, 05A
Specyfikacja:  MAN 341ML, 342ML, 33
Specyfikacja:  Volvo 97310, Scania
Dopuszczenie przez producenta:  MB 235.0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 15999,00 zł
10666,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze