Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy A.B.S. do Alfa Romeo 33 (905_) 1.3 (905AD1) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.06 - 1990.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 33 (905_) 1.3 (905AD1) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.06 - 1990.06) A.B.S.
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 33 (905_) 1.3 (905AD1) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.06 - 1990.06) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 33 (905_) 1.3 (905AD1) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.06 - 1990.06) FAG
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 33 (905_) 1.3 (905AD1) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.06 - 1990.06) KAWE
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo 33 (905_) 1.3 (905AD1) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.06 - 1990.06) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 33 (905_) 1.3 (905AD1) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.06 - 1990.06) MOOG
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo 33 (905_) 1.3 (905AD1) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.06 - 1990.06) NK
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo 33 (905_) 1.3 (905AD1) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.06 - 1990.06) SBS
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo 33 (905_) 1.3 (905AD1) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.06 - 1990.06) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo 33 (905_) 1.3 (905AD1) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.06 - 1990.06) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 33 (905_) 1.3 (905AD1) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1983.06 - 1990.06) TRISCAN
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  M14X1,0 RHT
Wymiar stożka [mm]:  12,6
Ciężar [kg]:  0,329
Ciężar [kg]:  0,28
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze