Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) BOSCH
Układ Kierowniczy DAYCO Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) DELPHI
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) FRAP
Układ Kierowniczy HART Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) HART
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) MOOG
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) NK
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) VAICO
Producent:FRAP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1991
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10x1,5
Długość całkowita [mm]:  133,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Ciężar [kg]:  0,377
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze