Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBEST Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FEBEST
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy FAG Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FAG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MEYLE
Układ Kierowniczy QUARO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) QUARO
Układ Kierowniczy TRW Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy DRI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy LAUBER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QFIX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) QFIX
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TMI
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy URW Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VEMA
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze