Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy LÖBRO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LÖBRO
Układ Kierowniczy FEBEST Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FEBEST
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy FAG Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FAG
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy QUARO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) QUARO
Układ Kierowniczy SPIDAN Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) AUTLOG
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BOGE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BOGE
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DRI Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) NK
Układ Kierowniczy NTY Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QFIX Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) QFIX
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy URW Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) VEMA
Producent:TRW

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE156
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE156
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  14
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  M10x1
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Długość [mm]:  80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
JRA157
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRA157
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  14
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość [mm]:  300
Długość całkowita [mm]:  338
Zbieżnosć stożka:  1:10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 173,00 zł
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTY113
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTY113
Jednostka:
szt
Pręt/Rozpórka:  Popychacz
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  568
Rura o średnicy [mm]:  28
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 551,00 zł
290,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTY105
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTY105
Jednostka:
szt
Pręt/Rozpórka:  Popychacz
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 862,00 zł
479,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR205
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR205
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  VT65
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 917,00 zł
524,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR750
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR750
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Kształt adaptera:  Trójkątny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M18x1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  42
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1012,00 zł
578,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze