Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OPTIMAL do Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy FAG Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FAG
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy TRW Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) AUTLOG
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BOGE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BOGE
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy URW Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 8 (E31) 850 CSi coupe 380KM, 280kW, benzyna (1992.11 - 1996.12) VEMA
Producent:OPTIMAL

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-308
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-308
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  82
Wymiar stożka [mm]:  12,6
Gwint zewn. 1 [mm]:  M10 x 1,25 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14 x 1,50 LHT M
Rodzaj rejestracji:  Sprawdzony przez TÜV®/GS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-228
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-228
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  82
Wymiar stożka [mm]:  12,6
Gwint zewn. 1 [mm]:  M10 x 1,25 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Rodzaj rejestracji:  Sprawdzony przez TÜV®/GS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-097
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-097
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość [mm]:  92
Wymiar stożka [mm]:  12,6
Zbieżnosć stożka:  1/10
Rodzaj rejestracji:  Sprawdzony przez TÜV®/GS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F7-2039
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
F7-2039
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wysokość [mm]:  55
Średnica wewnętrzna [mm]:  10
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko slizgowe
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  27
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  36
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G4-064
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G4-064
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  285
Ilość montowana w aucie:  2
Wymiar stożka [mm]:  12,6
Nastawny:  Nastawny z obu stron
Rura o średnicy [mm]:  18
Gwint zewn. 1 [mm]:  M10 x 1,25 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M10 x 1,25 RHT M
Długość rury [mm]:  230
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G4-862
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G4-862
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  W środku
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  679
Ilość montowana w aucie:  1
Wymiar stożka [mm]:  12,3
Rura o średnicy [mm]:  32
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem nosnym / prowadzącym
Gwint zewn. 1 [mm]:  M10 x 1,00 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M10 x 1,00 RHT M
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 572,00 zł
309,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze