Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SKF do Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy ESEN SKV Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy HART Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) HART
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) MOOG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy SKF Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) SKF
Układ Kierowniczy TRW Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) AISIN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) DYS
Układ Kierowniczy ERT Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy HOFFER Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) HOFFER
Układ Kierowniczy IPD Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LENCO Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) NK
Układ Kierowniczy NTY Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDAT Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) SIDAT
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy VAICO Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) VEMA
Układ Kierowniczy VEMO Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2009.02 - 2011.08) VEMO
Producent:SKF

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
VKDY 318500
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 318500
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
VKDY 318501
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 318501
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  VKDY 318500
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 194,00 zł
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VKDY 338501
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 338501
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  VKDY 338500
Wymiar gwintu:  M18 x 1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze smarem syntetycznym
Rozmiar gwintu 1:  M14 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 249,00 zł
127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VKDY 338500
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 338500
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  VKDY 338501
Wymiar gwintu:  M18 x 1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze smarem syntetycznym
Rozmiar gwintu 1:  M14 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 249,00 zł
127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
VKDY 328508
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 328508
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  VKDY 328508
Długość [mm]:  262
Gwint wewnętrzny [mm]:  M18 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze smarem syntetycznym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SKF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
VKDY 328506
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDY 328506
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  VKDY 328506
Długość [mm]:  278
Wymiar gwintu:  M18 x 1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze smarem syntetycznym
Rozmiar gwintu 1:  M14 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze