Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS do Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy EUROL Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METZGER Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Bmw Z4 Roadster (G29) M40 i kabriolet 340KM, 250kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VEMA
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277249
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277249
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  BMW
Ograniczenia producenta:  Ford
Ograniczenia producenta:  Hyundai
Ograniczenia producenta:  Kia
Długość kabli:  300
Ilość biegunów:  2
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,5
Szerokosc wtyczki [mm]:  0,64
Zakres temperatury od [°C]:  -40
Zakres temperatury do [°C]:  +125
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze