Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAG do Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy MOTUL Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) AISIN
Układ Kierowniczy ASHIKA Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ASHIKA
Układ Kierowniczy BGA Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy DRI Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy KAWE Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MOOG Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NTY Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OPTIMAL Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy SIDEM Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy TMI Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TRW
Producent:FAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 0366 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 0366 10
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5 A
Rozmiar gwintu 2:  M16x1,5 A
Długość przegub aksialny [mm]:  361,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze