Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MOOG do Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy BORG & BECK Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) CASTROL
Układ Kierowniczy DYS Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) EUROL
Układ Kierowniczy MAPCO Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) MOTUL
Układ Kierowniczy RAVENOL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 305KM, 224kW, benzyna (1991.10 - 1997.04) RTS
Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
4.7 (9 ocen)
Kod produktu:
AMGEV260
niedostępny
4.7 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
AMGEV260
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Długożć opakowania [cm]:  34,544
Szerokość opakowania [cm]:  5,334
Wysokość opakowania [cm]:  5,08
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze