Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy FEBEST Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) FEBEST
Układ Kierowniczy BORG & BECK Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) CASTROL
Układ Kierowniczy DR!VE+ Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) EUROL
Układ Kierowniczy GSP Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) GSP
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NTY Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) NTY
Układ Kierowniczy QFIX Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) QFIX
Układ Kierowniczy RTS Chevrolet TAHOE (B2W) 4.8 V8 SUV 279KM, 205kW, benzyna (1999.12 - 2006.12) RTS
Producent:DYS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-20474
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-20474
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość [mm]:  190
Ciężar [kg]:  0,61
Gwint zewn. 1 [mm]:  11/16x18h-LHT
Gwint zewn. 2 [mm]:  M12x1,25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-21864
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-21864
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]:  300
Rozmiar gwintu 1:  M18x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Ciężar [kg]:  0,576038
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-13604
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-13604
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M12x1,75
Długość [mm]:  128
Ciężar [kg]:  0,590
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze