Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAG do Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy NTY Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy RTS Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy A.B.S. Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DYS Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy GSP Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy KAWE Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MONROE Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy SIDEM Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Chrysler 300C 3.6 sedan 286KM, 210kW, benzyna (2011.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:FAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1134 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1134 10
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 0396 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 0396 10
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M15x1,5mm
Rozmiar gwintu 2:  M18x1,5mm
Długość przegub aksialny [mm]:  323,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze