Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy NK Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy RTS Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy A.B.S. Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy DELPHI Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ESEN SKV Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) ESEN SKV
Układ Kierowniczy FAG Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIZARTE Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NTY Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OPTIMAL Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy TRISCAN Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 AWD sedan 364KM, 268kW, benzyna (2008.09 - obecnie) VEMA
Producent:RTS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-28021
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-28021
Jednostka:
szt
Gwint zewn. 1 [mm]:  M18x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M15x1,5
Długość [mm]:  322
Ciężar [kg]:  0,6993
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 142,00 zł
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-02834
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-02834
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]:  M18x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M15x1,5
Długość [mm]:  242
Ciężar [kg]:  0,595
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 150,00 zł
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-28016
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-28016
Jednostka:
szt
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M15x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14x1,5
Długość [mm]:  120
Ciężar [kg]:  0,57
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-02835
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-02835
Jednostka:
szt
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M16x1,5
Długość [mm]:  332
Ciężar [kg]:  0,718
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze