Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SCT - MANNOL do Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) JP GROUP
Układ Kierowniczy BORG & BECK Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) DELPHI
Układ Kierowniczy FRAP Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) FRAP
Układ Kierowniczy HEPU Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) IPD
Układ Kierowniczy MAPCO Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SCT - MANNOL Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) SCT - MANNOL
Układ Kierowniczy SKF Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Citroën CX I (MA) 2200 D sedan 67KM, 49kW, olej napędowy (1975.10 - 1979.02) SPIDAN
Producent:SCT - MANNOL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCT - MANNOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LHM+ Fluid
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCT - MANNOL
Kod:
LHM+ Fluid
Specyfikacja:  ISO 7308
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze