Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy DELPHI Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) DELPHI
Układ Kierowniczy TRW Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) TRW
Układ Kierowniczy SKF Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) SKF
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy JP GROUP Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy CORTECO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) IPARTS
Układ Kierowniczy MOOG Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) MOOG
Układ Kierowniczy RTS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) SASIC
Układ Kierowniczy SWAG Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) SWAG
Układ Kierowniczy FAG Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) FAG
Układ Kierowniczy GSP Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) GSP
Układ Kierowniczy MAXGEAR Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) MEYLE
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy A.B.S. Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) AISIN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DJ PARTS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPD Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) IPD
Układ Kierowniczy JPN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) NK
Układ Kierowniczy NPS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) NPS
Układ Kierowniczy NTY Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy PASCAL Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy TEDGUM Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRICLO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Citroën ZX Break (N2) 1.8 i Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1993.10 - 1997.10) VEMA
Producent:TRW

12 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JBE288
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JBE288
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  115
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  40
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  40
Materiał:  Guma
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE161
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE161
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  94
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  M10x1.25
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR648
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR648
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  336
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JBE182
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JBE182
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  10
Średnica zewnętrzna [mm]:  41
Długość [mm]:  164
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JBE458
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JBE458
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  175
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  40
Materiał:  Guma
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR511
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR511
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  360
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 117,00 zł
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP613
niedostępny
Kaucja: 930,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP613
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Ograniczenia producenta:  PSA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długość całkowita [mm]:  1165
Rozstaw srub mocujących:  190
Liczba otworów do mocowania:  2
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,3
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  24,5
Długość przegub aksialny [mm]:  280
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint wewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14 x 1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 448,00 zł
236,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 930,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM169
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM169
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  PSA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Tryb pracy:  Manualny
Długość całkowita [mm]:  1172
Rozstaw srub mocujących:  190
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  61
Długość przegub aksialny [mm]:  280
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 893,00 zł
496,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR219
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR219
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica koła pasowego [mm]:  133
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]:  32
Ilość żeber:  6
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Cisnienie [bar]:  80
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 901,00 zł
515,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR117
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR117
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]:  114
Ilość żeber:  6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]:  30
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Rozstaw srub mocujących:  80
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1178,00 zł
673,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR386
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR386
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]:  142
Ilość żeber:  6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]:  20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1267,00 zł
745,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JER148
niedostępny
Kaucja: 2048,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JER148
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  HPI
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2209,00 zł
1339,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 2048,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze