Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ERA BENELUX do Fiat 1.6 nadwozie zamknięte / kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MAXGEAR Fiat  1.6 nadwozie zamknięte / kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Fiat  1.6 nadwozie zamknięte / kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Fiat  1.6 nadwozie zamknięte / kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Fiat  1.6 nadwozie zamknięte / kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy QUARO Fiat  1.6 nadwozie zamknięte / kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy TOPRAN Fiat  1.6 nadwozie zamknięte / kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TOPRAN
Producent:ERA BENELUX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SR20061
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR20061
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3330,00 zł
2220,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP80033
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SP80033
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3618,00 zł
2412,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze