Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy TRW Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) AISIN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BENDIX Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy JPN Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) JPN
Układ Kierowniczy KAMOKA Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy LAUBER Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NTY Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy SIDEM Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy URW Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Fiat DUCATO Autobus (250_) 160 Multijet 3,0 D 4x4 Autobus 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) VAICO
Producent:BORG & BECK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5414
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5414
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR5413
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5413
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5413
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR5414
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5472
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5472
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  277
Rozmiar gwintu 1:  M16X1.5
Rozmiar gwintu 2:  M16X1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  277
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 175,00 zł
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze