Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DELPHI do Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) SWAG
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOTUL Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) ASHIKA
Układ Kierowniczy BGA Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) HART
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) JAPKO
Układ Kierowniczy LENCO Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) MOOG
Układ Kierowniczy NPS Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) NPS
Układ Kierowniczy NTY Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) TMI
Układ Kierowniczy TRW Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) VAICO
Układ Kierowniczy YAMATO Ford RANGER (ET) 3.0 TDCi pick-up 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.05 - 2012.07) YAMATO
Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA3298
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA3298
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  182
Wymiar stożka [mm]:  14
Szerokość [mm]:  48
Wysokość [mm]:  85
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze