Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN do Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) 555
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy NTY Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MAXGEAR Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy A.B.S. Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DYS Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FEBEST Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy NK Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NPS Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) NPS
Układ Kierowniczy QFIX Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) QFIX
Układ Kierowniczy SWAG Infiniti M (Y51) 37 X sedan 334KM, 246kW, benzyna (2010.09 - obecnie) SWAG
Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
42759
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
42759
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  42758
Długość [mm]:  215
Grubość [mm]:  90,0
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,25
Rozmiar klucza:  19
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  0,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką koronową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 214,00 zł
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
42758
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
42758
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  42759
Długość [mm]:  215
Grubość [mm]:  90,0
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,25
Rozmiar klucza:  19
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Ciężar [kg]:  0,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką koronową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 218,00 zł
111,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze