Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Infiniti M30 coupe 3.0 coupe 164KM, 121kW, benzyna (1989.01 - 1993.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Infiniti M30 coupe 3.0 coupe 164KM, 121kW, benzyna (1989.01 - 1993.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy BORG & BECK Infiniti M30 coupe 3.0 coupe 164KM, 121kW, benzyna (1989.01 - 1993.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy FEBEST Infiniti M30 coupe 3.0 coupe 164KM, 121kW, benzyna (1989.01 - 1993.12) FEBEST
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Infiniti M30 coupe 3.0 coupe 164KM, 121kW, benzyna (1989.01 - 1993.12) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Infiniti M30 coupe 3.0 coupe 164KM, 121kW, benzyna (1989.01 - 1993.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAPCO Infiniti M30 coupe 3.0 coupe 164KM, 121kW, benzyna (1989.01 - 1993.12) MAPCO
Układ Kierowniczy NIPPARTS Infiniti M30 coupe 3.0 coupe 164KM, 121kW, benzyna (1989.01 - 1993.12) NIPPARTS
Układ Kierowniczy PASCAL Infiniti M30 coupe 3.0 coupe 164KM, 121kW, benzyna (1989.01 - 1993.12) PASCAL
Układ Kierowniczy RTS Infiniti M30 coupe 3.0 coupe 164KM, 121kW, benzyna (1989.01 - 1993.12) RTS
Układ Kierowniczy TRW Infiniti M30 coupe 3.0 coupe 164KM, 121kW, benzyna (1989.01 - 1993.12) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Infiniti M30 coupe 3.0 coupe 164KM, 121kW, benzyna (1989.01 - 1993.12) VAICO
Producent:RTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-02384
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-02384
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]:  M16x1
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14x1,5
Długość [mm]:  263
Ciężar [kg]:  0,556
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze