Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN do Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy MEYLE Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy SIDEM Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Jaguar I-PACE (X590) EV400 AWD SUV 400KM, 294kW, elektryczny (2018.02 - obecnie) TRISCAN
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
185887
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
185887
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  206
Wymiar gwintu wewnętrznego:  M14 x 1,5
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M14 x 2
Rozmiar klucza:  27
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  1,026
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z samozabezpieczającą nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze