Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRISCAN do Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MOOG Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy TRW Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) ASHIKA
Układ Kierowniczy BGA Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CTR Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy KAMOKA Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOTUL Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RAVENOL Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 6.4 SRT8 4x4 SUV 468KM, 344kW, benzyna (2011.03 - obecnie) VALVOLINE
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 80215
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 80215
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z osłoną
Wymiar gwintu:  M18x1,5/M16x1,5
Długość [mm]:  213,5
Ilość montowana w aucie:  2
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze