Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAPCO do Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy ASHIKA Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) ASHIKA
Układ Kierowniczy BGA Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) BGA
Układ Kierowniczy BILSTEIN Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) BILSTEIN
Układ Kierowniczy BORG & BECK Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) FRAP
Układ Kierowniczy GABRIEL Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) GABRIEL
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) JAPKO
Układ Kierowniczy LIZARTE Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) SIDEM
Układ Kierowniczy TRW Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Land Rover 88/109 Hardtop (LR) 2.3 4x4 (LR 88 OP, LR 109 OP) samochód terenowy otwarty 69KM, 51kW, benzyna (1963.09 - 1986.12) URW
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze