Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ELSTOCK do Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) ASHIKA
Układ Kierowniczy BGA Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CTR Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy KAWE Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEYLE Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RTS Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 4.4 SDV8 4x4 SUV 313KM, 230kW, olej napędowy (2013.08 - obecnie) TRW
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17-1931R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
17-1931R
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1428
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  60
Ilość obrotów koła kierownicy:  3
Ciężar netto [kg]:  14,5
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu dynamic steering
Ograniczenia producenta:  Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze